Wednesday, December 13, 2023

Britské soudy rozhodly nechat zemřít Indi Gregory proti vůli rodičů

Osmiměsíční Indi Gregory zemřela v hospicu v rukou své matky, poté co byla odpojena od přístrojové podpory. Britské soudy nejen zakázaly další léčbu v Británii, ale zabránili i převozu Indi do italské nemocnice, která nabídla plán experimentální léčby, a to navzdory tomu, že Itálie Indi udělila občanství. Soudy rovněž rodičům zakázaly, aby vzali Indi zemřít domů.

[ODKAZ]

[ODKAZ]

[ODKAZ]

[ODKAZ]

Otec Indi Gregory ji před smrtí nechal pokřtít. „Nejsem věřící ani pokřtěný, ale u soudu jsem cítil, jako by mě to stahovalo do pekla. Pomyslel jsem si, že pokud existuje peklo, musí existovat i nebe. Bylo to, jako by tu byl ďábel. Řekl jsem si, že pokud existuje ďábel, musí existovat i Bůh. Viděl jsem, co je peklo zač, a chci, aby Indi přišla do nebe.“

[ODKAZ]

No comments:

Post a Comment